پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > معرفی و نحوه کارکرد انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت > سرویس های تلفن بین الملل تماس از ایران به خارج (عدم نمایش شماره تلفن)


سرویس های تلفن بین الملل تماس از ایران به خارج (عدم نمایش شماره تلفن)




با توجه به استقبال کاربران تماس با خارج از کشور تل کارت و مسائل تحریمی ایجاد شده برای شرکتها و سازمانها، سرویس تماس با خارج از کشور بدون نمایش شماره تلفن مبدا در مقصد راه اندازی گردیده است. از اینرو مشترکین میتوانند با توجه ضوابط و شرایط از سرویس مذکور استفاده نمایند.

***در حال حاضر این سرویس غیر فعال است***

هشدار :
استفاده کاربر از سرویس صرفا جهت موارد قید شده توسط وی در فرم توافقنامه خواهد بود و هرگونه سوءاستفاده از سرویس به مقاصد کلاهبرداری، مزاحمت، اخاذی و سایر جرایم، اطلاعات وی در اختیار نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قرار خواهد گرفت ،سرویس مشترک بدون اطلاع قبلی و بلافاصله مسدود خواهد شد و همچنین مسئول جبران خسارات مادی و معنوی وارد به شرکت تل کارت خواهد بود.

فرآیند سفارش و دریافت سرویس تماس با خارج از کشور تل کارت (عدم نمایش کالر آی دی در مقصد) :

1- انتخاب سرویس مورد نظر از جدول زیر و پرداخت هزینه سرویس.
2- دانلود و تکمیل فرم توافقنامه و ارسال ان از طریق پنل کاربری به بخش فروش.
3- ارسال کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه.

نحوه کارکرد سرویس :

در این سرویس تماس با کشور مقصد از ایران از طریق یک کشور واسط (کانادا، آمریکا، آلمان، فرانسه، سوئد و انگلستان) صورت میگیرد
بطور مثال تلفن مقصد مشترک کشور چین است برای استفاده از سرویس ابتدا تماس وی از ایران به کانادا و سپس از طریق کانادا به کشور چین وصل خواهد شد.
شماره تلفن نمایش داده شده در مقصد بصورت تصادفی از کشوری به غیر از ایران می باشد و الزاما شماره تلفن کشور واسط نخواهد بود

توضیحات :

1- اعتبار سرویس می بایست قبل از صفر شدن توسط مشترک بررسی شود.
2- پس از خرید به مشترک سرشماره کشور واسط ارائه خواهد شد و مشترک می بایست از طریق خطوط ازاد نسبت به شماره گیری سرشماره شبکه کشور واسط اقدام نماید.
3- با یک دقیقه مکالمه، از اعتبار سرویس بر اساس تعرفه کشور مقصد کسر میگردد بنابراین اعتبار سرویس باید مورد توجه مشترک جهت شارژ قرار گیرد.
نکته : بصورت پیشفرض تماس با کشور مقصد از کشور واسط کانادا صورت میگیرد (شماره تلفن نمایش داده شده در مقصد الزاما شماره تلفن کانادا نخواهد بود).
امکان اضافه شدن و ارائه سرشماره کشور های واسط آمریکا ، آلمان ، انگلستان ، فرانسه و سوئد وجود دارد. همچنین هزینه راه اندازی با ازای هر کشور اضافه مبلغ 5۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.
4- امکان تغییر تعرفه مکالمات حتی پس از خرید با ابلاغ سازمانهای ذیربط وجود دارد.
5- هزینه راه اندازی یکبار و در زمان خرید سرویس از مشترک اخد می گردد و در تمدید / شارژهای آتی (باتوجه به رعایت مفاد توافقنامه) مبلغی بابت راه اندازی دریافت نمی گردد.
6- با توجه به نوع سرویس امکان کاهش کیفیت مکالمه در برخی مواقع وجود دارد.
7 - امکان تمدید اشتراک در پایان اعتبار سرویس و از طریق پنل کاربری و پرداخت آنلاین وجود دارد.

سرویس های تماس بین الملل از ایران به خارج (عدم نمایش شماره تلفن در مقصد) - بستر مخابرات - بروز رسانی 99/08/29
شناسه سرویس میزان مکالمه قابلیت تماس اعتبار (تومان)
هزینه راه اندازی (تومان)
تاریخ انقضا سفارش آنلاین
IN-2 پرفروش دانلود فایل تعرفه ایران به خارج 800.000 200.000
ندارد ناموجود
 


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه